Известие

Collapse
No announcement yet.

Съмнение за неправилно поставен агренажен ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съмнение за неправилно поставен агренажен ремък

    Здравейте Алфа маниаци.От няколко месеца съм горд собственика на 156-ца 1.8 ТС'98.Смених всички ремъци,филтри и т.н. както си пише по дебелите книги, но като я водих на диагностика един месец по-късно в един сервиз ми казаха, че имали съмнение,че ангренажният ремък на десниа вал бил сложен с един зъб назад.
    Та имам няколко въпроса относно това нещо:
    -може ли да се хване тая работа,без да се разглабя колата и ако може как?
    -какво влияние би оказало това върху поведението на колата- разход на гориво,не добро дърпане, т.н.

    Колата си движи нормално според мене,дърпа добре,само разхода ми е малко висок 13/100 градско при ненатоварен трафик.Представям си колко ще ми даде ако вися по 3-4 часа в задръстванията.

    Очаквам ваште коментари/препоръки.

    Предварително благодаря.
    Алфа Ромео 156 1.8 TS 16v.'98

  • #2
    ако под десен вал разбираш този който е на изпускателните клапани (по близкия вал до радиатора), може да се види но трябва да се свали капака на ангренажния ремък (което не е кой знае къкъв проблем но се изисква време).
    Та при свален капак на шайбата която се върти от ремъка има белег който трябва да съвпадне с белега върху главата (едно кръгче с точка в него), а също има и белег на маховика който трябва да съвпадне с отметката върху блока (там има три отметки - за 0 5 и 10 градуса)
    Дали оказва влияние върху поведението на колата не знам (все още),
    но до тази шайба за този вал, има един датчик (шайбата има прорези) така че вероятно има някакво влияние. Ако вала ти е на всмукателните клапани (по-близкия до купето) - там няма белег и зацепването става с някакви пети (които не съм ги виждал на живо). Но за този вал как може да се разбере че не е зацепен правилно без тези пети - не знам.
    Дано съм ти бил поне от малко полезен.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

    Comment


    • #3
      КАжи какво е поведението на колата че се съмняваш във неправилно зацепване.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Като е судена на втора предавка на 1500 оборота едвам върви,придърпва.После като загрее това се оправя.Не е от дебитомера,защото го смених скоро.
        На пета предавка при 70-80 пак едвам дърпа,ама това не се оправя като загрее колата.

        Казаха ми че, заради неправилното зацепване може да ми дигне разхода, и той наистина е височък.По горе съм го описал.

        На колегата Нетов благодаря - ще го провериме тоя ремък тая Събота и после ще споделя за кво иде реч.
        Алфа Ромео 156 1.8 TS 16v.'98

        Comment


        • #5
          Проверката може да стане само със специални пети единия вал има някакъв белег на капака но на смукателните няма белези щом е избягала зацепването трябва да стане с пети не се знае кой вал е мръднал има сервизи със специализиран инструмент могат да ти помогнат в Екстриим тунинг може да ти помогне и колегата Lisan те иамт тези специални пети. По симптомите наистина прилича на неправилно зацепен ремък.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Аз съм опитвал с презацепване на изспускателният вал с 2 зъба напред,имаше малка разлика във вървенето(към добро)но в горенето доста голяма разлика(виждаш как ти пада стрелката на бензина)
            Отиди да ти я презацепят с петичките за по-сигорно че не мога да ти го обясня как става без тях.
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Xtrim7
              Аз съм опитвал с презацепване на изспускателният вал с 2 зъба напред,имаше малка разлика във вървенето(към добро)но в горенето доста голяма разлика(виждаш как ти пада стрелката на бензина)
              Отиди да ти я презацепят с петичките за по-сигорно че не мога да ти го обясня как става без тях.
              С няколко опита става
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Като чета за симтомите,мойта беше с подобни,на студено първия километър позаглъхваше,ако подам по рязко газ даже и аха да загасне на ниски обороти около1200-1500,благорение на колегата Новачев ,прати ме при правилния майстор ,се оказа единия вал с един зъб презацепен неправилно,след презацепването няма проблем,и динамиката се пооправи в ниските Та извода е -внимавай с майсторите,моят проблем го имам след смяна на ремъци(не където трябва) Колегата Новачев има едно черпене,само трябва да се видим на некоя среша

                Comment

                Working...
                X